Danilo pratar om Kristens hår till Oscars den 24/2

Med Kristen [Stewart], jag tror jag nog kommer att sluta ge henne glam hår.
Jag menar, hon bär en klänning-shocker, jag vet, och eftersom hon är ung, hon komma undan med en riktigt allvarlig klänning om hon vill.
Men, du vet, även om hon bara tvättade håret, torkade den och sprids det och gick med en stor-affär vacker klänning, hon ser bra ut och unga och mode och chic ...
Vi kommer inte att få henne att se som en gammal dam, det är säkert. Jag vill bara ge henne hår som hon kan röra, röra sig i, och känner glamorösa om ...
Varför skulle inte en filmstjärna vill se ut som en filmstjärna? Dessutom, jag bara säga att jag redan bett hennes stylist för att få tillbehör till hår-med dessa side-sopade utseende, smycken i håret kan vara så fantastiskt.
 

Kommentarer

LÄS INNAN DU SKRIVER:
* Det finns unga läsare så vårdade ord.
* Jag gör mina egna desiger.
* Jag har INGEN kontakt med Kristen eller Rob.
* Vill du göra affilate byte? Mejla/skriv en kommentar.
* Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
* Tipsa gärna om blog awards/ tävlingar.
* Nu kan du kommentera.


Ditt namn:
Komma ihåg??

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback

slide show