Dakota Fanning nämner Kristen

Belfast Telegraph Woman:

Sedan huvudrollen som Jane i Twilight, har Dakota bildat ett band med hennes motspelare Kristen Stewart som spelar Bella Swan i the vampire filmer. Ikonen fashionabel stil gushed hennes 22-år gammal väns klänning känsla, vilket är vad gjorde dem närmare pals.

-[Kristen Stewart] är så instinktivt med sin stil och, som jag, hon bär kläder för att spegla sitt humör, Dakota gushed.

 

 

The Wallstreet Journal:

Du har bra kemi med Lizzie spelar bästa vänner. Visste ni varandra redan?

Ja gjorde vi. Vi kände varandra innan och det var stor. Jag kan inte tänka mig gör denna filmen med någon annan. Det bara film jag gjort med en kvinna i samma ålder är med Kristen [Stewart], som är min bästa vän i verkliga livet. Så jag kände mycket liknande med Lizzie och jag tror verkligen kommer och vi är goda vänner.

Källa 
 

Kommentarer

LÄS INNAN DU SKRIVER:
* Det finns unga läsare så vårdade ord.
* Jag gör mina egna desiger.
* Jag har INGEN kontakt med Kristen eller Rob.
* Vill du göra affilate byte? Mejla/skriv en kommentar.
* Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
* Tipsa gärna om blog awards/ tävlingar.
* Nu kan du kommentera.


Ditt namn:
Komma ihåg??

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback

slide show