Daniel Radcliffe och Tom Hiddleston nämner Rob

Daniel Radcliffe

 

ESQ: Du är inte den enda franchise-stjärnan övergår till mer artistisk filmer. Känner du en rivalitet det? Någonsin se Robert Pattinson få stora roller och tänk, han var en gång the kid i bakgrunden i min scener på Hogwarts?

 

 DR: Med Rob, jag tittar på människor och jag tror det är lätt att se de som befinner sig i det av rätt anledningar som vill karriärer med livslängd. Vad är intressant med mina och Rob's scenario är att Potter och Twilight är det som gjorde oss, men Jennifer Lawrence hade en Oscar-nominering innan Hunger Games. Vi mentalt, ROTA för varandra. Franchising är inte undvikas. De kan vara spännande och de ger dig möjligheter att göra andra filmer. Och det är alltid glädjande att se det är möjligt att komma ur en franchise, har en karriär, respekteras, när du ser dessa andra aktörer.

 

Tom Hiddleston

 

Vad det som att slå gillar Robert Pattinson, Brad Pitt och George Clooney att titeln på totalt sexigaste skådespelare?
"Det är vansinnigt. Det i princip meningsfullt inte något. När jag var tonåring, hade min syster en affisch av Brad Pitt från legender av The Fall på sitt sovrum vägg. Jag tyckte också det var allmänt accepterat att George Clooney var något slags gold standard? Och inte Robert Pattinson inspirera mayhem och delirium varhelst han går?

Jag antar att min fråga är: är du säker? Om du är säker, då är jag mycket smickrad. MYCKET. Tack, mina damer. Du är kvinnor i oklanderlig smak och stil. Min Gud, du vet hur man gör en man må bra. "

 

Källan  -Jag har översatt texten snabbt med google translate.
 
 
 
 

Kommentarer

LÄS INNAN DU SKRIVER:
* Det finns unga läsare så vårdade ord.
* Jag gör mina egna desiger.
* Jag har INGEN kontakt med Kristen eller Rob.
* Vill du göra affilate byte? Mejla/skriv en kommentar.
* Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
* Tipsa gärna om blog awards/ tävlingar.
* Nu kan du kommentera.


Ditt namn:
Komma ihåg??

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback

slide show