Varmt välkommna till Robstendailynews

Robstendailynews är en ny svenska (jag kommer oftast lägga ut text intervjuer översatt på svenska) fanblogg om
Kristen Stewart och Robert Pattinson.
Det kommer komma upp nyheter om dom, det kommer vara 24/7 uppdatering och jag kommer även fixa tävlingar, sno stilen, jag kommer även uppdatera information om deras kläder och andra roliga saker.
 
Jag som äger bloggen heter Camilla och jag är en 15årig tjej.
Jag älskar Kristen, Rob och Twiligt. Jag är den ända som bloggar här. Det är även jag som har fixat med kodningen och headern.
 
Jag hoppas at du kommer tycka om bloggen. Det kommer mer information inlägg om bloggen osv.
 
(Bilderna i header, menyn och ↑ är från Breaking dawn part2 premiären i Madrid 2012)
 

Kommentarer

LÄS INNAN DU SKRIVER:
* Det finns unga läsare så vårdade ord.
* Jag gör mina egna desiger.
* Jag har INGEN kontakt med Kristen eller Rob.
* Vill du göra affilate byte? Mejla/skriv en kommentar.
* Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
* Tipsa gärna om blog awards/ tävlingar.
* Nu kan du kommentera.


Ditt namn:
Komma ihåg??

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback

slide show