Hejdå från RobstenDailyNews

Nu är det så att jag har bestämmt att lägga ner RobstenDailyNews. Jag kommer inte ta bort sidan så du kan fortfarande kolla igenom inläggen.
 
Jag lägger inte ned RobstenDailyNews för jag inte längre tycker om Robert eller Kristen utan det är för jag måste dagligen lägga ner så många timmar. Jag tycker själv det är ett tråkigt beslut men jag tackar alla en gång till. Jag skrev också för några dagar sedan ang bloggningen men nu fick det bli just att bloggen läggs ned.
 
Om du kommer sakna att på uppdatering om Kristen och Robert kan du kolla in på min twitter och tumblr där jag uppdatera många gånger om dagen.
 
Har vi gjort affilate byte kan du ta bort RobstenDailyNews.
 
Tack alla som har följt med under denna tid på RobstenDailyNews !!
 
En viktig sak som händer nu är att våran underbara Robert är de nya ansiktet för Dior Homme parfymen.
Jag kommer alltid vara stolt över Robert och Kristen.
 
Kram Camilla

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad synd ;( Kommer sakna din uppdatering!
Ha det så bra i livet ;)

2013-06-16 @ 14:20:03
Postat av: Saknar din update ♡

Saknar din bloggning :(
Jag tror att du slutade blogga för att du väntade dig mycket mera av läsarna. Tycket det är jättesynd Iaf. Bästa bloggen om Robsten ♥

2013-06-23 @ 01:33:54

LÄS INNAN DU SKRIVER:
* Det finns unga läsare så vårdade ord.
* Jag gör mina egna desiger.
* Jag har INGEN kontakt med Kristen eller Rob.
* Vill du göra affilate byte? Mejla/skriv en kommentar.
* Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
* Tipsa gärna om blog awards/ tävlingar.
* Nu kan du kommentera.


Ditt namn:
Komma ihåg??

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback

slide show