Chicaga Sun Times intervju med Kristen

" Människan är bara djur ", säger Kristen Stewart. "Det handlar om hårt att leva och klämma varenda droppe av livet och inte förnekar några aspekter av det."

Trots hennes upp-och-ned privatliv är Stewart talar inte om sig själv eller några dramer som har tabloid rubriker knutna till dem. Istället, hon funderar över sina explicita scener i "On the Road" öppnar fredag. "Så mycket illustreras tydligt genom hennes sexualitet i hennes film" Stewart säger om hennes karaktär Marylou. "Men det var ingenting om det som verkade meningslöst. Det verkade bara så nödvändigt. Det fanns helt enkelt ingen tvekan om att detta skulle vara en mer sexuell roll. " Baserat på den klassiska boken av Jack Kerouac, är denna anpassning om en ung författare vid namn Sal Paradise (Sam Riley) vars liv vänder upp och ner under en längdskidåkning väg resa med Dean Moriarty (Garrett Hedlund) och hans flickvän, Marylou.

"Hon är en väldigt dedikerad artist", säger Hedlund att arbeta med Stewart. "Hon läste den här boken på 15 och fastnat med detta projekt. Det innebar att mycket för henne. " Efter tumultartade 2012 som förde hennes sista "Twilight"-film som Bella, säger Stewart nu "Jag gör allt rätt. Nej, jag gör faktiskt bra. Jag är lycklig. "
 
1. Minns du när du först läsa "On the Road?" Det var på en litteraturlista på min skola. Jag minns att det var bokstavligen bredvid "The Scarlet Letter" och "Räddaren i nöden". Dessa böcker skulle ha varit coolt också, men jag ville att välja den mest annan och gick för det. Jag hade den största tiden för eventuellt hela min akademiska karriär läsa den här boken. Jag inriktade bara med den perioden i boken och tänkte, "Wow. Jag älskar dessa ord. "
 
2. Vad talade till dig i dessa ord? Jag älskade att boken berättade för mig att det var mitt jobb att välja hur mitt liv skulle bli. Det var ett medvetet val eftersom livet inte bara hända dig. Det berättade för mig att du måste använda varje sekund i livet. Du kan inte få ro och låta livet gå dig förbi. Människorna i den här boken var aggressivt bodde. Dessutom var det inte om vad som händer med dem i slutet. Det handlade om vad som händer med dig i mitten också.
 
3. Så det fanns några bra liv lektioner här? Boken också berättar om något driver dig galen, inte förneka det. Bara vänta. Lista ut det. Låt ingenting överväldiga dig eller sopa det under mattan. Återigen dessa människor i "On the Road" inför livet rakt på sak.
 
4. Är Marylou din mest vågade karaktär? Jag ville inte bara spela det vilda, sexig, flicka. Ja, hon är vågad, men min favorit sak om att ta denna karaktär på är att hon är självmedveten och helt inte självmedveten. Hon är någon som kan utnyttja sina rädslor i livet även om hon inte är över känslor som svartsjuka.
 
5. Saknar du Bella? Är det konstigt efter alla dessa år av "Twilight"-filmerna att tro att du aldrig kommer att göra en annan? Det svåraste jag någonsin gjort är att gå iväg till ett annat projekt som "On the Road" undrar om Bella skulle fortfarande stanna med mig. Jag tog inte många andra projekt medan vi gjorde "Twilight". I slutändan hade Bella fastnar inte med mig mer än någon annan karaktär. Naturligtvis finns det människor som så genuint älskar "Twilight" filmer och böcker som de har sagt, "Varenda gång jag ser dig i en film, du är fortfarande Bella för mig." Det inte stör mig. Jag bara säger "Fantastiskt, du är en stor Bella fläkt. Jag kan helt relatera. Jag är ett fan av Bella också. "Jag tror människor antar att jag är Bella. Jag måste bevisa för dem att jag kan göra andra saker och att hon var bara ett tecken.
Källan  

Kommentarer

LÄS INNAN DU SKRIVER:
* Det finns unga läsare så vårdade ord.
* Jag gör mina egna desiger.
* Jag har INGEN kontakt med Kristen eller Rob.
* Vill du göra affilate byte? Mejla/skriv en kommentar.
* Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
* Tipsa gärna om blog awards/ tävlingar.
* Nu kan du kommentera.


Ditt namn:
Komma ihåg??

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback

slide show