EW magazine intervju med Kristen

 Vi träffade Kristen Stewart dagar efter att hon dök vid Academy Awards med den mest ovanliga tillbehör: kryckor. "Det är mycket bättre nu", säger hon. Som hon skadade på en glasbit. Stewart, som nyligen skrivit på för att stjärnan i The Big Shoe, säger hon har spenderat tid med en viss Twilight costar. Nej, inte det ett - Taylor Lautner. "Det har varit så länge sedan vi har varit i [LA] samtidigt. Jag har sett en lor av den unge lout." Med Breaking Dawn - Part 2 (.. 2012, 1 tim, 55 min, PG-13) nu ut på DVD, bad vi henne att nämna hennes fem bästa ögonblick från franchise.
 
1. TWILIGHT PROM "Detta är nummer ett på min lista för en anledning", säger Stewart i slutscenen i 2008 filmen. "Jag minns att trampa på Rob fötter i mina sneakers, och vi lyssnade på den låten [" Flightless Bird, American Mouth "av Iron & Wine] hela natten. Det var i slutet av skott, och vi var alla så nära och inte vilja att gå hem än. Det är den en scen jag tittar på och alltid börja gråta. Och är inte lite generad över det. "
 
2. NEW MOON REUNION "Vi hade runt 200 personer - turister, lokalbefolkningen - titta som det var teater," Stewart säger om Bella och Edwards italienska återförening. "De skulle vara tyst för filmning, och i slutet av varje ta de skulle applådera jag kraschade genom fontänen och in Rob armar -. Måste vi ha gjort det 15 gånger -., Och de skulle klappa varje gång"
 
3 . Breaking Dawn - DEL 1 bröllop Det var inte lätt att hålla Stewart bröllop klä en hemlighet. "De satte mig i f. --- ing Volturi kappa", säger hon. Men hon älskar att komma ihåg att resa ner i gången. "Det är denna känsla jag hade att det var som en riktig bröllop. Jag har dessa minnen av det som inte är i linje med en film. Det känns som mina minnen. Du har plats i ditt sinne för karaktär, och då finns det utrymme för själv. Det minnet är definitivt mer min. "
 
4. TRUCK STOP Stewart minns ömt en "random" scen från Twilight. "Jag tvättar min bil, och Rob droppar mig plötsligt", säger hon. "Det var så spänd skytte Twilight, och här är denna lilla scen som kändes som det var av en 80- film. Han gör denna coola lilla drag, och vi är typ av dans runt varandra. Vi fortfarande talar om denna scen och hur kul det var. Han minns vad jag hade på mig. Jag minns allt om den dagen. "
 
5. One Last Dance Den sista scenen Stewart någonsin sköt med Lautner är också en av hennes favoriter. "Dancing tillsammans i slutet av Bellas bröllop var otroligt känslomässigt", säger hon. "Vi lyssnade på Christina Perri är en tusen år" och det var perfekt - för karaktärerna och vi också. "
 
(Snabb översatt texten)
Källan  
 

Kommentarer

LÄS INNAN DU SKRIVER:
* Det finns unga läsare så vårdade ord.
* Jag gör mina egna desiger.
* Jag har INGEN kontakt med Kristen eller Rob.
* Vill du göra affilate byte? Mejla/skriv en kommentar.
* Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
* Tipsa gärna om blog awards/ tävlingar.
* Nu kan du kommentera.


Ditt namn:
Komma ihåg??

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback

slide show