Max Irons pratar om Robert och Twilight

Klicka på bilden för att se videon, Robert och Twilight nämns 1:45
(Han pratar om vad som skiljer honom från Robert)
Nej, " The Host "är inte nästa" Twilight "tack så mycket. Fråga bara ledande man Irons Max . "Jag såg en artikel i en tidskrift ..." vilken av dessa 12 filmer kan bli nästa "Twilight"? ", säger Irons, tala med mig tillsammans med co-star Jake Abel vid det senaste pressen fest för den kommande Stephenie Meyer anpassning. "Och det listade 12 filmer. Och den gemensamma nämnaren mellan dem var att de hade en ung rösterna, det var det. Jag tror att folk är mer fascinerad av det fenomen som var" Twilight ", men jag tror att fenomenet" Twilight "var unik för böckerna. Du vet, Robert Pattinson som jagade nerför gatan med gäng av franska flickor innan han ens börjat filma. Det har inte hänt oss. "
 
En annan faktor inställning filmerna isär är genre. Medan "Twilight"-serien faller rakt i fantasivärld (med lite ljus skräck element), "The Host" är en science fiction-film centrering på Melanie (Saoirse Ronan), en ung kvinna vars kropp tas över av en parasitisk främmande namnet "Wanda." Ändå fortsätter Melanie medvetande att fortsätta, vilket leder till en bokstavlig kamp om sinnen som ytterligare är komplicerat genom närvaron av två hunky kärlek intressen: Jared (Irons) och Ian (Abel), den senare av dem förälskar sig i "Wanda" även om hon är en utlänning som bor inuti kroppen Jareds flickvän. Fick allt det där?
 
 

En video där Max Irons pratar om skillnaden mellan Twilight och The Host han nämner även Robert.
 
Källan, textkälla Videokälla

Kommentarer

LÄS INNAN DU SKRIVER:
* Det finns unga läsare så vårdade ord.
* Jag gör mina egna desiger.
* Jag har INGEN kontakt med Kristen eller Rob.
* Vill du göra affilate byte? Mejla/skriv en kommentar.
* Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
* Tipsa gärna om blog awards/ tävlingar.
* Nu kan du kommentera.


Ditt namn:
Komma ihåg??

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback

slide show