Sarah Gadon pratar om Rob med Real style magazine

Om Sarahs kritikerrosade roll som hustru till Fassbender's Carl Jung har branschens uppmärksamhet, cementerade sin andra Cronenberg roll som Robert Pattinsons fru i Cosmopolis hennes stigande stjärna status. Inte bara betydde en andra samarbete med Cronenberg hon hade sällat regissörens
Jeremy Irons och Vincent Cassel, hon blev fokus för de Twihard uppsättningar nyfikenhet när hon kom nära Pattinson på skärmen.


"Jag höll mt avstånd, att veta att det kan finnas motreaktion," säger Sarah arbeta motsatt Pattinson vars Twilight fan-base är jämförbar med Beatle man eller Bieber feber. "

Caitlin, Davids dotter, fick mer bakslag eftersom hon var twittrade många fotografier från uppsättningen, och folk var speculationg om deras relation och närhet.


Jag tror också att jag höll sådant avstånd som de trodde, "vi kommer inte att hitta
något med detta! Vi ska fästa det allt på den där! " Det är fruktansvärt att det
också händer.
Det är hemskt för honom eftersom jag tar mitt arbete på allvar, uppenbarligen, och
det gör han.
Det är inte som du någonsin skulle äventyra integriteten i ditt arbete genom att
göra något... åtminstone jag aldrig skulle.
Jag tråkigt sätt."


(...)

Även om cozying upp till Fassbender, Pattinson och Gyllenhaal skulle definitivt vara en löneförmån för de flesta människor, verkar deras heartthrob status irrelevant för Sarah. I själva verket, verkar hon mer spännande för sin co-stjärnor till att gå med henne i art-house sfären än något annat. När jag föreslår att Pattinsons arbete med Cronenberg har bidragit till att ändra sökvägen till hans karriär från tonåring heartthrob till bonafide skådespelare, Sarah samtycker, "Ja" säger hon med ett leende. "Nu han kommer att gå arbeta med Werner Herzog."
Källan  
 

Kommentarer
Postat av: Sveriges största blogg om Seth MacFarlane

Hej! Är du/ni intresserade utav ett länkbyte? elite? :)

Vänliga hälsningar, Wictoria | SethMacFarlane.blogg.se

Svar: Hejsan! Jag gör gärna länkbyte (: //Camilla
dailyrobsten.blogg.se

2013-03-02 @ 14:35:43
URL: http://sethmacfarlane.blogg.se
Postat av: Sveriges största blogg om Seth MacFarlane

Svar: Härligt! Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig! :D

2013-03-02 @ 17:13:41
URL: http://sethmacfarlane.blogg.se

LÄS INNAN DU SKRIVER:
* Det finns unga läsare så vårdade ord.
* Jag gör mina egna desiger.
* Jag har INGEN kontakt med Kristen eller Rob.
* Vill du göra affilate byte? Mejla/skriv en kommentar.
* Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
* Tipsa gärna om blog awards/ tävlingar.
* Nu kan du kommentera.


Ditt namn:
Komma ihåg??

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback

slide show