Stephenie Meyer nämner Kristen och Rob med The Times

Jag börjar fråga Meyer om hon känner sig ansvarig för knappt tänkbara nivå av granskning skådespelarna har fått utstå, men jag får bara så långt som "Känner du dig ..." "... skuld?" hon avbryter. "Absolut. Här är det: det finns vissa aktörer som vill vara världsberömda, vara att känt namn, och även om de kanske upptäcker att det finns en hel del negativa saker är involverade i det, det är vad de vill.
Men det gäller inte Kristen och Rob. Det är det som gör det slags ironiskt och tragiskt ". Ser att jag förbluffad av hennes val av ord, förtydligar Meyer: "Jag tror inte att de åtnjuter de delar [av berömmelse] att andra människor skulle. Och jag får helt det, eftersom det inte skulle vara min grej heller. Samtidigt - och det är där skulden kommer från - det är skapat denna fina, fredlig plats för mig.
 De tog alla mina värme, som jag tycker illa om. Jag vet bara inte. Om de hade valet.
 
Jag har ingen aning om de skulle även göra Twilight igen. Jag tror att allt detta har kommit till ett högt pris. " Meyer tillägger att hon inte har sett någon av dem sedan den senaste Breaking Dawn premiär, och missade deras företag djupt under inspelningen av The Host.
Ändå har hon ännu inte kände sig inspirerad att söka någon av Pattinsons eget skrivande, som innehåller en skärm anpassning av Martin Amis roman Pengar ungefär så långt bort från Twilight som det är möjligt att få.
"Nej, jag har inte läsa hans manus, " erkänner hon, fåraktigt, ser förvånad över att jag känner till dess existens. "Jag skulle vara intresserad ... och lite rädd.
Källan 

Kommentarer

LÄS INNAN DU SKRIVER:
* Det finns unga läsare så vårdade ord.
* Jag gör mina egna desiger.
* Jag har INGEN kontakt med Kristen eller Rob.
* Vill du göra affilate byte? Mejla/skriv en kommentar.
* Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
* Tipsa gärna om blog awards/ tävlingar.
* Nu kan du kommentera.


Ditt namn:
Komma ihåg??

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback

slide show