Stephenie Meyer pratar om minnen med Rob och Kristen


Till att börja med frågade vi Stephenie hennes enastående minnen av "Twilight" rösterna.
"En av de första är när jag först besökte uppsättningen och jag gick ut på middag," började hon.
"Jag hade inte träffat någon i rösterna. De kom från middag och de var försenade. De kom direkt från ett galleri skjuta där de var alla karaktär kostym, smink ... hela biten. Så första gången jag träffade dem, de var klädd som mina imaginära vänner. Det är inte något du får varje dag. " 

(...) Stephenie igen skrattade hjärtligt när hon påminde sin oförglömliga första möte med Robert Pattinson.
"När Rob och jag träffades första gången, hade vi lunch tillsammans [och] talade om manuset. Vi satt där och argumenterade för en stabil och en halv timme om Edward karaktär.
Och han var verkligen säker på att jag hade fel [i delar]. Jag berättar för honom: "Detta är hur Edward känner ..." Han sa: "Nej, det är hur han känner här. Vi gick fram och tillbaka [det sättet]. Det var lustiga och roligt. "

Hon fortsatte: "Med Kristen (Stewart), är det svårt att välja [en bästa minne].
Det enda jag tänker på först filmar bröllop scenen. Det tog en riktigt lång tid och det var iskallt. En stor del av tiden var vi någonstans i garaget i ett hus som vi inte sköt så vi hade alla redskap där. Kristen var i hennes brudklänning, detta verkligen vacker, satin klänning som passade henne perfekt. Hon var mycket trött. "

var Skådespelerskan "bara så roligt," det 39-åriga romanförfattare sagt. "Det var nära slutet och hon var bara att inse att det var det, var det bröllop. Det var bara roligt, typ av avkoppling under dessa omständigheter. . Som är minnesvärd för mig "
Bildkälla, textkälla

Kommentarer

LÄS INNAN DU SKRIVER:
* Det finns unga läsare så vårdade ord.
* Jag gör mina egna desiger.
* Jag har INGEN kontakt med Kristen eller Rob.
* Vill du göra affilate byte? Mejla/skriv en kommentar.
* Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
* Tipsa gärna om blog awards/ tävlingar.
* Nu kan du kommentera.


Ditt namn:
Komma ihåg??

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback

slide show