Walter Salles pratar om Kristen

HollywoodChicago.com: Jag hittade Kristen Stewart prestation att vara mycket minnesvärd. Vad tror du att hon förstod om Mary Lou att publiken aldrig skulle se om de bara känner henne som Bella Swan?

Salles: jag först hörde talas om Kristen om tiden hon gjorde "Into the Wild" början av 2006, och hon blev rekommenderad till mig för "On the Road". Så vi träffades och när vi började utbyta idéer om boken, inte bara hon vet det inifrån och ut, men hon hade också en fördjupad förståelse av Mary Lou karaktär. Hon insåg att Mary Lou var före sin tid - en fri tänkare och en oberoende beslutsfattare, med tanke på att hon var en kvinna under 1950-talet.

Kristen i sin självständiga filmverk, driver mot roller där kvinnor är oberoende och har en röst. Hon kämpade för rollen med allt som hon kunde, det var mycket rörande. Hon fick tillgång till timmar intervju med den sena Luanne Henderson, som var det verkliga livet grunden för Mary Lou, och att materialet var verkligen inspirerande för henne. Hon insåg hur känsliga och hur icke dömande hennes karaktär var, och det befriade henne att ge en tredimensionell kvalitet som tecken. Jag tycker hennes prestationer är rörliga och generös.
Källan

Kommentarer

LÄS INNAN DU SKRIVER:
* Det finns unga läsare så vårdade ord.
* Jag gör mina egna desiger.
* Jag har INGEN kontakt med Kristen eller Rob.
* Vill du göra affilate byte? Mejla/skriv en kommentar.
* Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
* Tipsa gärna om blog awards/ tävlingar.
* Nu kan du kommentera.


Ditt namn:
Komma ihåg??

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback

slide show