Dakota Fanning nämner Kristen i Glamour Magazine

Glamour: Hur dina vänner? Har du en miljon vänner eller bara ett par? Och är de kändis vänner eller är de - vad skulle du säga - noncelebrity kompisar?

DF: En av mina bästa vänner är en skådespelare, men många av dem jag träffade i gymnasiet. De är fantastiska, och jag har fastnat med dem. Glamour: Du sa att du har en berömd-y vän. Kristen Stewart, jag gissar? DF: Ja. . Ja
Glamour: Är det vänskap annorlunda än dina andra eftersom yo've gått igenom så många liknande saker? DF: När vi är tillsammans, vi talar inte om filmen grejer. Hon är bara min riktigt bra vän, du vet? Vi går ut. Vi bor i en hel del också. Jag är en homebody!

Källa
 
 

Kommentarer

LÄS INNAN DU SKRIVER:
* Det finns unga läsare så vårdade ord.
* Jag gör mina egna desiger.
* Jag har INGEN kontakt med Kristen eller Rob.
* Vill du göra affilate byte? Mejla/skriv en kommentar.
* Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
* Tipsa gärna om blog awards/ tävlingar.
* Nu kan du kommentera.


Ditt namn:
Komma ihåg??

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback

slide show