Nya fanbilder med Rob i Adelaide

Lycklinga fans!
 
Även en ny [jag har översatt] artikel.
ROBERT Pattinson såg ut bara en annan musik fan som han åtnjöt Adelaide's Big Day Out på Showgrounds på fredag.
 

Hollywood star och deltid muso, har varit spotted över stad denna vecka och var bland de tusentals som tittar på The Killers, Vampire Weekend och Red Hot Chili Peppers på festival.

 

Klädd i hans varumärke baseball GJP, check skjorta och mörka jeans, Twilight-hunk glatt ställde för foton backstage med John Day och vänner.

 

-Han var väldigt cool, mycket graciösa och bra humoured... Jag frågade honom hur han njuter Adelaide och han sade för han hade bara varit här en kort tid och hade inte sett mycket,"

 

John säger.Roberts nya film, The Rover, kommer att spelas in på olika platser i SA Flinders intervall, men skådespelaren medgav att inte veta mycket om området.

 

"Jag frågade honom vad han (Rob) trodde av Flinders intervallen och han var inte säker på vad eller var det var, så han hade lite av ett skratt,"

 

John säger.Senare på kvällen sparkade Robert på vad blir hans favorit Adelaide nightspot, Grace Emily hotellet på Waymouth St, där han hade ett par drinkar i öl trädgård.

 

Tidigare i veckan sågs den skådespelare - klädd i shorts, en vit skjorta och en ryggsäck - riding en cykel på sin egen via Adelaide.

 

Konfidentiellt förstår Rob var planerat att lämna Adelaide helgen börja skjuta på The Rover, med att börja denna vecka.

Bildkälla och Artikelkälla här

 

 

Kommentarer

LÄS INNAN DU SKRIVER:
* Det finns unga läsare så vårdade ord.
* Jag gör mina egna desiger.
* Jag har INGEN kontakt med Kristen eller Rob.
* Vill du göra affilate byte? Mejla/skriv en kommentar.
* Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
* Tipsa gärna om blog awards/ tävlingar.
* Nu kan du kommentera.


Ditt namn:
Komma ihåg??

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback

slide show