Ny Kristen intervju med 032c Magazine

Tyska tidningen 032c har ägnat sitt omslag och 38 sidor av sin sommar emission till tidigare Balenciaga designer Nicolas Ghesquière, anropa funktionen ett "monument" till Ghesquière slutliga våren 2013 säsong. Det är en rejäl hyllning faktiskt: Det finns en tretton-sida Q & A mellan designern och Pierre Alexandre de Looz, ett mode redaktionella starring Ghesquière musa Charlotte Gainsbourg och stylad av Marie Amélie Sauvé, och en köttig berättelse av De Looz om Ghesquière femton-åriga anställning vid huset, förstärkt med vördnadsfulla citat från stora industri siffror som Grace Coddington, Eric Wilson, och Hamish Bowles. Det är en lång läsning, minst sagt, men full av intressanta godbitar om Ghesquiere idéer och historia Balenciaga. Men låt oss klippa till den saftiga delen: Kristen Stewart, en vän och "ambassadör" för Ghesquière talet bidrog flera F-bomb- spetsad offerter till pjäsen. Hon berättar De Looz:
 
" Han är en påminnelse om hur jävla irriterande alla andra är. Det är inte lätt att gå en linje som inte varenda människa i världen kommer att få i en sekund. Nicolas är den sortens person som älskar att simma i hård sjö ..
Jag har känt den lyckligaste jag någonsin känt bära dessa kläder. Jag har också känt androgyn och stel. Ungefär som du bär en jävla byggnad. "
 
Hon minns också det ögonblick efter hans sista kollektion för Balenciaga, när han berättade för henne att han lämnade huset:
 
"Jag var som," Dude, är du okej? " och han var som (i en fransk accent), "Ja. Ja. Jag kommer att berätta snart, men det finns saker som händer. " Innan jag lämnade, var han som, "Okej, jag ska berätta." Jag är så jävla stolt över honom för vad han var på väg att göra skulle klippa folks världar. Han var precis som, "Tro på mig." Jag trodde det var det häftigaste jävla sak. "

032c gav också Klipp en exklusiv ytterligare citat från Stewart:
 
" Utseendet på hans ansikte efter att showen hade han här ut som han faktiskt var ungen som var som sagt att han inte fick göra något. Och han var inte helt kommer att stå för det, och jag var som, "Jag kommer helt köra iväg med dig.''
 
Och så har hon! Balenciaga har inte uttryckligen huruvida de kommer att fortsätta att arbeta med sin post-Ghesquière, men deras framtid verkar osannolikt. (...) Stewart har ännu inte dykt upp i någon av Alexander Wangs nya mönster för etiketten.
Denna artikel kjolar frågan, helt enkelt beskriver henne som "en ambassadör för varumärket andra nya doft Flora Botanica." Faktum är att för alla funktionens grundlighet, lämnar många frågor obesvarade. Liksom, vad Ghesquière tycker om hans efterträdare? Och för Pete skull, är vad han kommer att göra härnäst? Han säger att han fått många erbjudanden, men han är tystlåten om hans nästa drag:
 
"Helst skulle jag vilja ge mig själv en sex månaders paus, att resa och upptäcka saker. Jag är inte säker på att det kommer att hända eftersom vissa intressanta projekt är på horisonten ... Med tanke på de projekt och de erbjudanden jag har på bordet, är tricket att tänka på vad som är mest inspirerande, vad kan bli ett nytt sätt att arbeta ... Jag förbereder något, men jag har val att göra. Jag kommer att meddela något när jag är klar. " Med Stewart, Sauvé, Gainsbourg, och resten av hans lojala teamet ombord, utan tvekan. Stay tuned.
 
Översättning: Google translate
Källan 

Kommentarer

LÄS INNAN DU SKRIVER:
* Det finns unga läsare så vårdade ord.
* Jag gör mina egna desiger.
* Jag har INGEN kontakt med Kristen eller Rob.
* Vill du göra affilate byte? Mejla/skriv en kommentar.
* Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
* Tipsa gärna om blog awards/ tävlingar.
* Nu kan du kommentera.


Ditt namn:
Komma ihåg??

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback

slide show