Sno stilen av Kristen från Coachella 13/4

Shorts: länk och länk
Topp: länk
Converse: länk
Solglasögon: länk och länk
Keps: HUF Moleskine 6 Panel 2008
 
[Jag fick en fråga om att göra ''sno stilen'' av Kristen från Cochaella den 13/4. Hoppas du blev nöjd, där det står länk är länken till kläderna. Bilden gjorde jag i mitt photoshop som är ''isönder'' så ursäktar bilden lite.]
 
Bilden är gjord utav mig så © men vill du själv lägga upp det på tex. din blogg så skriv en kommentar att du har gjort det.

Kommentarer

LÄS INNAN DU SKRIVER:
* Det finns unga läsare så vårdade ord.
* Jag gör mina egna desiger.
* Jag har INGEN kontakt med Kristen eller Rob.
* Vill du göra affilate byte? Mejla/skriv en kommentar.
* Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
* Tipsa gärna om blog awards/ tävlingar.
* Nu kan du kommentera.


Ditt namn:
Komma ihåg??

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback

slide show