Jake Abel och Max Irons pratar om Rob och Twilight

Jake: "du ser alla dessa killar du konkurrerar med och plötsligt är du i en franchise som jämförs till Twilight."

Jake: "det är mer av en förälskelse boxen än en kärlekstriangel."

Kan du bli den nästa Robert Pattinson?

Max: "det är en mycket lat jämförelse, eftersom Twilight var ett fenomen åt sig själv. Pattinson var jagade längs gatorna i Paris innan filmerna även kom ut. Och han gör väl för sig själv. Han har ca fem filmer med hyllade regissörer uppradade.

Jake: "många människor förväntar oss att slå Twilight rösterna. Men Taylor Lautner är en riktigt trevlig unge. Robert Pattinson, jag kunde föreställa sig den enorma mängden tryck var han — och han förtjänat min respekt när jag såg honom kamp för vissa projekt. Vatten för elefanter är en stor roman, filmen är vad det var. Det är inte hans fel. Det är risken; vi inför projekt."

 

 

Källan  

 


Kommentarer

LÄS INNAN DU SKRIVER:
* Det finns unga läsare så vårdade ord.
* Jag gör mina egna desiger.
* Jag har INGEN kontakt med Kristen eller Rob.
* Vill du göra affilate byte? Mejla/skriv en kommentar.
* Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
* Tipsa gärna om blog awards/ tävlingar.
* Nu kan du kommentera.


Ditt namn:
Komma ihåg??

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback

slide show