MyAnna Burning pratar om Kristen och Rob

Kristen och Rob är otroligt cool, de handskas med saker på ett beundransvärt sätt, tror jag.

’’’"Folk glömmer hur skrämmande det slags uppmärksamhet kan vara... Jag vet inte om [stanna utanför rampljuset utanför filmer] bidrar till eller hindrar dem, det är ett personligt val och det finns inget rätt eller fel sätt.

"’’""Vad jag gillar med dem är att de tenderar inte att kommentera någon annans privatliv och det är varför människor som arbetet med dem inte kommentera deras."

Och medan det var fans kö utanför apparaten för att se paret under inspelningen, MyAnna säger deras berömmelse var aldrig en fråga om set - eller ens nämnt.

Hon sa: "jag kan inte minnas någon prata om det... det var aldrig en fråga om, ingen kunde få in! Du hade särskild tillgång-det var som Fort Knox.

‘’…"Vi hade några människor kö utanför som hade plakat som säger oss att vi gjorde"devils arbete", så det var ganska intressant... men flesta fläktar är bara så fina."

Källan  
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det spekuleras i att Kristen och Rob håller ihop av ekonomiska skäl. Oavsett verkar det som förhållandet är på upphällningen.

http://www.hollywood24.se/nyheter/ar-forhallandet-en-bluff/

2013-03-01 @ 00:16:46
Postat av: Anonym

Det spekuleras i att Kristen och Rob håller ihop av ekonomiska skäl. Oavsett verkar det som förhållandet är på upphällningen.

http://www.hollywood24.se/nyheter/ar-forhallandet-en-bluff/

2013-03-01 @ 00:16:52

LÄS INNAN DU SKRIVER:
* Det finns unga läsare så vårdade ord.
* Jag gör mina egna desiger.
* Jag har INGEN kontakt med Kristen eller Rob.
* Vill du göra affilate byte? Mejla/skriv en kommentar.
* Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
* Tipsa gärna om blog awards/ tävlingar.
* Nu kan du kommentera.


Ditt namn:
Komma ihåg??

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback

slide show