Designern Osman Yousefzada pratar om Kristens style

Grazia Daily: Hur kom det sig att Kristen hade din design?
Osman: Hennes stylist fattade tycke för den, drog den och och hon älskade det. Jag hade tur! Det är alltid en ära när någon tar till din design. När den hittar ett hem på någon som Kristen Stewart, anser jag mig ödmjuk och lycklig.
 
Grazia Daily: Jobbade du med hennes stylist?
Osman: Jag har ett showroom i LA [Lachambre] som arbetar direkt med hennes stylist.
 
Grazia Daily: Vilka handlar det om Kristen som gjorde att du vill klä henne?
Osman: Kristen har en stark närvaro, men i att det finns återhållsamhet, det finns ett element av mystik ... intriger. Hon känns som en naturlig förlängning av mitt varumärke, så det är klokt för mig att se henne i mina kläder.
 
Grazia Daily: Har du träffat Kristen?
Osman: Skulle inte det vara vackra? Men nej. Jag antar att hon skulle vara riktigt coolt.
 
Grazia Daily: Hur kändes det när du såg Kristen bär din design på röda mattan?
Osman: Jag vaknade till underbara söndag morgon med Twitter bli galen med bilder på Kristen ser fantastisk i vår Pre -Fall kontroll. Hon såg fantastiskt!
 
Grazia Daily: Vad är din dom över hur hon stylade utseendet?
Osman: Det var kallt och inget krångel. Jag kan tänka mig att hon skulle vara så också. ------------- "Jag vaknade på söndag morgon till en Twitter frenesi och bilder på Kristen Stewart ser bedövning i vår pre-fall kontroll" designern berättade ELLE. "En sådan ära och så ödmjuka. "Jag har alltid beundrat henne och alltid tyckt att hon skulle se fantastisk ut i Osman. Hon har denna styrka, och jag älskar att klä starka kvinnor. Jag tycker att hon ser enkelt cool. Inget krångel. Det är precis vad jag älskar mina kläder för att titta, och min design estetiska. "
Källan

Kommentarer

LÄS INNAN DU SKRIVER:
* Det finns unga läsare så vårdade ord.
* Jag gör mina egna desiger.
* Jag har INGEN kontakt med Kristen eller Rob.
* Vill du göra affilate byte? Mejla/skriv en kommentar.
* Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
* Tipsa gärna om blog awards/ tävlingar.
* Nu kan du kommentera.


Ditt namn:
Komma ihåg??

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback

slide show