Erik Odom och Guri Weinberg pratar om Rob och Kristen

Odom har hög beröm för filmens stjärnor, Stewart och Pattinson – en verklig par och foder för kvällspressen.

"Möte dem, jag var förvånad över hur jordnära de var. Det var söt att titta på dem tillsammans på set," sade han
"Bara prata med dem... hur smart Kristen är för hur ung hon är. Hon är bara så intelligent och jag kan se hur hon har haft en full karriär vid så unga år." "Hon har minnet av en direktör. Jag
skulle inte bli förvånad över att se, som hon blir äldre, hennes övergång till hennes egna filmer eftersom hon har en sådan stark röst på uppsättning.
Hon hade en stark vision av där hon ville ta Bella och hon tar henne där. Du ser det i "Del 2" när hon kommer in i sin egen som en vampyr."


Weinberg enades om att aktörerna inte var egoistisk.

"När du går in i en stor film som denna med stora stjärnor som denna, du undrar hur
de ska vara... hur de ska svara dig," sade han.
"Det vore en otjänst nämner endast topp-3 (Stewart, Pattinson och Lautner) eftersom resten av de viktigaste rösterna var också bara verkligt fin. När
du hör andra människor talar... om hur alla är trevligt och så, men på denna film, alla var verkligen.
De var fantastiska människor. För dem att ha så mycket framgång i så tidig ålder och fortfarande jordas så... för mig, var det fantastiskt att se. Det var en ära för mig att möta alla dem och arbeta med dem som människor. "


Odom, Self-bekände "hopplös romantiker," säger han anser att överklagandet av "Twilight"-serien är dess tidlös Romans del — och kemin mellan Stewart och Pattinson gjorde det en träff på
skärmen.


"(Filmskaparna) verkligen fick det rätt med Kristen och Rob som gjutning gick," sade han.
"Det har varit sådan en överlappning av hur ikoniska karaktärerna är, men också hur ikoniska Kristen och Rob är – både på egen hand. När tillsammans, det blev större än någon kunde har föreställt."
 
Källan  
 

Kommentarer

LÄS INNAN DU SKRIVER:
* Det finns unga läsare så vårdade ord.
* Jag gör mina egna desiger.
* Jag har INGEN kontakt med Kristen eller Rob.
* Vill du göra affilate byte? Mejla/skriv en kommentar.
* Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
* Tipsa gärna om blog awards/ tävlingar.
* Nu kan du kommentera.


Ditt namn:
Komma ihåg??

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback

slide show