Jim Sturgess pratar om Kristen och the big shoe

Jim har ännu inte träffat Kristen men hon är uppenbarligen väl medveten om sitt arbete.
"Nej, jag har aldrig träffat henne, så det ska bli spännande," han entusiastiskt. "
Jag vet vem hon är. Jag har sett henne i några stora filmer. Hon gjorde en film som heter "Adventureland" som jag gillade. "
Och hur exakt kommer hennes karaktär, Elisabets och Kristens alla passar tillsammans? "Elizabeth Banks spelar en terapeut som försöker locka mig, som är hyrts av min familj att lirka mig till att göra shoes igen.
 
Jag är typ av en pensionerad shoe konstnär. jag nu arbetar i, typ, en Payless skoaffär.
Jag har gett upp shoes tillsammans. Så de ta in Kristen Stewarts karaktär som musa, och jag kär i fötterna princip. jag inte ens titta på henne från knät tills [gester på fötter].
Jag såg några audition band, fötterna ser ganska häpnadsväckande.
" När vi berättade Jim för Kristen nyligen fotskada (utställda på årets Oscars ceremoni), var han snabb att (skämtsamt) förklara situationen:
"Hon gjorde fot utbildning" . sade han ". Arbeta dessa muskler"

 

Källan
 

Kommentarer
Postat av: Sveriges största blogg om Seth MacFarlane

Hej! Hur blev det med länkbytet? ;)

Svar: Hejsan! Jag har länkat din blogg nu :) //Camilla
dailyrobsten.blogg.se

2013-03-06 @ 21:25:35
URL: http://sethmacfarlane.blogg.se

LÄS INNAN DU SKRIVER:
* Det finns unga läsare så vårdade ord.
* Jag gör mina egna desiger.
* Jag har INGEN kontakt med Kristen eller Rob.
* Vill du göra affilate byte? Mejla/skriv en kommentar.
* Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
* Tipsa gärna om blog awards/ tävlingar.
* Nu kan du kommentera.


Ditt namn:
Komma ihåg??

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback

slide show