Jules Stewart pratar om Kristen

Kristen Stewart kan ha hoppat av sin mamma Jules Stewart regidebut, K-11, men det betyder inte att hon inte är med i filmen. K.Stew gör en sång cameo i filmen om en affärsman, Raymond Saxx (spelad av Goran Visnjic), som finner himselft kastas i homosexuella och transsexuella enhet av en Los Angeles-fängelse efter att han gripits för drogmissbruk.
"Vi hade en roll att vi inte kunde hitta rätt röst för och det är Raymond sekreterare," Jules berättade för mig på hennes Libertine Films produktionskontor i LA .
 
"När han är i telefon frenetiskt försöker ringa utanför, försöker få information, svarar hans sekreterare telefonen och pratar med honom, och att det i själva verket är Kristen. Det var perfekt, eftersom Hon kom i sista sekund och slog ut det. Det var perfekt. "
 
Kristen ursprungligen hade skrivit på för att spela fjäril, en ung transsexuell kvinna som är i fängelse för mord.
 
"Timingen var bara dålig och det inte heller skulle bli en Kristen Stewart film," Jules sagt. "Hon skulle vara nr 4 på listan och hon var villig att göra det, men vi erkände att allmänheten inte var villig att låta henne göra det. Hon skulle vara nr 4 [men] hon skulle alltid vara nr 1. Det är verkligen inte rättvist för andra aktörer som verkligen driver berättelsen det var bättre för alla att hon inte var inblandad.
 
" Jules son Cameron har en liten roll som en jailhouse BOV i filmen.
Nix, vill han inte den typ av berömmelse hans syster har. "Han har gjort några saker och han är villig att göra saker om det är rätt projekt," Jules förklaras. "Men han är inte ute slå trottoaren försöker få en tillförordnad jobb.
 
Han är grepp i filmindustrin och han är ganska nöjd att göra det och han är mycket framgångsrik." Hon hoppas att rikta Kristen någon dag. "Jag tror inte någon i heta stolen, i regissörens stol skulle skruva ner möjligheten att arbeta med någon som är riktigt duktig, " Jules sagt.
För nu, hon försöker få till den uppmärksamhet hon får för K-11 samt publicitet hon har att göra för att knyka. Hon har lärt sig vad man ska göra, och inte göra, när det handlar om pressen genom att titta på sin dotter. ut? "Ja, inte röra mitt hår [under intervjuer], försök att inte vara nervös," Jules och tillade, "Jag "har lärt mig mycket av min dotter. Hon är verkligen smart och hon är verkligen roligt och hon har en riktig fast grepp om hennes ställning i livet, och jag verkligen respekterar henne för det. Hon är fast. Hon rotade, verkligen fast. Hon är en gammal själ . Vi älskar henne för det. "

(Hon berättar varför Kristen inte gjortde K-11)
Källan  

Kommentarer

LÄS INNAN DU SKRIVER:
* Det finns unga läsare så vårdade ord.
* Jag gör mina egna desiger.
* Jag har INGEN kontakt med Kristen eller Rob.
* Vill du göra affilate byte? Mejla/skriv en kommentar.
* Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
* Tipsa gärna om blog awards/ tävlingar.
* Nu kan du kommentera.


Ditt namn:
Komma ihåg??

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback

slide show