Robert räddade alligatorn Hollywood

Robert räddade alligatorn Hollywood efter Vanity Fair photoshooten, under kan du läsa vad ett fan skrev om det.
Det är en läsvärd text!
 
"Tänkte jag skulle dela resten av berättelsen med er alla ... Ja, vi vet alla här bilden rätt? Jag besökte Insta-Gator i Louisiana förra helgen med några kolleger Twilighters och råkade upptäcka den på väggen. Jag körde över den och även om bilden inte visar det tydligt, säger papper ovanför bilden som alligator, passande namnet, Hollywood, bor på ranchen och att om du frågar tour guide kan du träffa honom! ! Jag gick genast in i stealth mode knackar personer över försöker hitta guiden eftersom allt som rörde Rob måste jag TOUCH! Hur som helst, äntligen hittat guide, som vi hade smeknamnet Marshmallow Man, eftersom han matas gators marshmallows och eftersom han var varm, och han agerade som om han inte visste vad jag talade om, alla Braun, ingen hjärna, antar jag. Han berättade för oss att gå be kort, rödhårig kille. Så jag gjorde det, och vet du vad han sa till mig? Han sa, "Hollywood är inte här längre. Rob betalade att ha honom släppas ut i naturen. Det är den enda gången vi någonsin gjort. " Naturligtvis började tårarna att bilda, inte för att jag inte fick träffa gator, men eftersom vår Rob är den söta! Jag grät och älskar honom ännu mer om det är möjligt! Och att mina vänner, är resten av historien. "
 
Källan 

Kommentarer

LÄS INNAN DU SKRIVER:
* Det finns unga läsare så vårdade ord.
* Jag gör mina egna desiger.
* Jag har INGEN kontakt med Kristen eller Rob.
* Vill du göra affilate byte? Mejla/skriv en kommentar.
* Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
* Tipsa gärna om blog awards/ tävlingar.
* Nu kan du kommentera.


Ditt namn:
Komma ihåg??

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback

slide show