Julianne Moore pratar om 'Maps to the Stars'

Julianne Moore, Robert Pattinson, och John Cusack är satt till Maps to the Stars. Filmen handlar om något som verkar vara på nästan allas sinne på ett eller annat - kändis och berömmelse. Vid en nyligen pressen dagen i NYC för engelska lärare att motsatta ståndpunkter deltog, talade Julianne Moore om filmen och hennes tankar om kändis kultur.
 
"Filmen är baserad på en bok av Bruce Wagner, som är en underbar författare och LA satiriker," sade Moore. "Det handlar inte bara om kändis kultur, men jakten på berömmelse till varje pris. Jag pratade med min man om detta häromdagen, varför människor vill bli berömda, vad är det som folk är intresserade av, är varför de tittar på det? Jag tror att varje människa har en önskan att synas, att bli sedd för vem de är autentiskt och ibland misstolka det som ses i ett annat ljus.
 
"För egentligen där vi känner bäst och mest framgångsrika är när vi ses för oss själva i en personlig relation och ändå kändis kultur har sorts förvrängd det och gjort det om människor som värdesätter människor som ses som som bilder eller bilder, "Moore fortsatte. "Det är det här konstigt koppla att kändis kulturen upprätthåller och jag vet inte hur vi kom dit. Det känns som det hände riktigt snabbt också eftersom när jag började som skådespelare var det inte riktigt samma sak. "
 
Maps to the Stars är satt att släppas under 2013 och är regisserad av David Cronenberg. Filmen beskrivs som indie spökhistoria.
 

Kommentarer

LÄS INNAN DU SKRIVER:
* Det finns unga läsare så vårdade ord.
* Jag gör mina egna desiger.
* Jag har INGEN kontakt med Kristen eller Rob.
* Vill du göra affilate byte? Mejla/skriv en kommentar.
* Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
* Tipsa gärna om blog awards/ tävlingar.
* Nu kan du kommentera.


Ditt namn:
Komma ihåg??

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback

slide show