Kristen och Robert är Glamour UK Magazines bästa klädda 2013

Bäst klädda kvinna: Kristen

Och hon gör det igen. Gå till klänning? Inte den här tjejen. Röda mattan dressing betyder allt från läder trews till shorts och allt-i-ett jumpsuits spets för den ständigt svala K-Stew. Vare sig i Zuhair Murad eller Balenciaga, ser varje levereras komplett med en nick till hennes personliga rock-chick stil. Vilket år!
 
 
Bäst klädda man: Robert Pattinson 
 
Bäst klädda par: Rob och Kristen Hon plockade upp äran av att förekomma på den bäst klädda par med pojkvännen Robert Pattinson som namngavs bäst klädda man.

 
(Själv är jag inte så förvånad att Kristen och Robert är bästa klädda för mig är det uppenbarligen)
Källan

Kommentarer

LÄS INNAN DU SKRIVER:
* Det finns unga läsare så vårdade ord.
* Jag gör mina egna desiger.
* Jag har INGEN kontakt med Kristen eller Rob.
* Vill du göra affilate byte? Mejla/skriv en kommentar.
* Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
* Tipsa gärna om blog awards/ tävlingar.
* Nu kan du kommentera.


Ditt namn:
Komma ihåg??

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback

slide show