Winona Ryder nämner Kristen i en intervju med Magazine

 
 
MOOALLEM: Vad tänker du när du ser några av dessa flickor, som Kristen Stewart och Jennifer Lawrence, gå igenom vad de går igenom idag?

RYDER: Jag måste säga, undrar jag verkligen om jag skulle bli skådespelerska när jag var deras ålder nu. Jag har bara sett en del av Twilight [2008], men jag har sett deras andra arbeten och de är både super-talangfull. Jag vet inte hur de gör det, men på bara försöker upprätthålla en viss grad av ett privatliv och integritet. Jag vet inte hur du känner, men när Jodie Foster gav detta tal på Golden Globes, hörde jag människor som var som, "Varför pratar hon om sekretess när hon är på scenen?" Men jag måste säga, jag fick vad hon sa. Titta, är detta en berättelse i intervju, så jag får hur folk klagar integritet när de faktiskt gör mycket offentliga saker kan upplevas som lite hycklande. Men jag känner mig så lycklig att jag fick komma in minst 15 år före vad som showen heter där de följer dig runt och sedan lägga ut den på nätet. Det där bara inte funnits tidigare. Jag har också ännu att göra känsla av dokusåpor och hela famous-till-vara-känd sak där jag inte riktigt vet vad de gör, men de är mycket berömd-Jag vet att det är en helt annan sak. Men när det gäller vad som hände mig eller till andra människor som är vänner till mig som har gått igenom svåra tider där det verkligen publicitet. . . Du vet, det är hårt och jag har känslor om det. Så det är en kombination av mitt hjärta går ut till dem, men sedan samtidigt vet jag att de inte vet något annat.
 
 Översättning: Google translate
Källan  

Kommentarer

LÄS INNAN DU SKRIVER:
* Det finns unga läsare så vårdade ord.
* Jag gör mina egna desiger.
* Jag har INGEN kontakt med Kristen eller Rob.
* Vill du göra affilate byte? Mejla/skriv en kommentar.
* Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
* Tipsa gärna om blog awards/ tävlingar.
* Nu kan du kommentera.


Ditt namn:
Komma ihåg??

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback

slide show