Ny/Gammal Water for Elephants intervju

Ny/Gammal bild och Robert är sjukt snygg.
 
Idolised av miljontals tonårsflickor världen över och röstade flera gånger den sexigaste mannen vid liv, berättade Robert Pattinson mig på en intervju på en Santa Monica lyxhotell som även han har accepterat hans berömmelse, är han fortfarande inte i fred med det.
 
Han verkar njuta av smickret, men blyg Brit känner generad av överdriven uppmärksamhet. Den stackars killen kan inte gå på gatan utan att bli jagad av arméer av paparazzi och skaror av skrikande flickor.
 
"När det först började, jag har aldrig riktigt insåg jag var tvungen att anamma det i viss mån, och jag antar att jag tror lite mer strategiskt om det nu. Men när det gäller att leva mitt liv, det är fortfarande ganska mycket samma sak bortsett från att bara arbeta hela tiden. "
 
Till skillnad från många andra unga stjärnor, inte slösa bort 24-årige skådespelaren inte hans berömmelse i utsvävningar, droger och klubbar. "Allt jag vill är att fortsätta arbeta", säger han.
 
Och det är precis vad berömmelse har skänkt honom. Han är faktiskt en av de hetaste stjärnorna i Hollywood, befalla en 7 siffra lön för att spela de mest eftertraktade roller i verksamheten. "När du är berömd, kvaliteten på skrivande och de projekt som du får är bättre." Han fnittrar.
 
Pattinson invaderade mänsklighetens medvetande under 2005 när han porträtterade Cedric Diggory i "Harry Potter och den flammande bägaren", men det var den romantiska vampyren hit "Twilight", som upphöjde honom till en gynnad pin-up status.
 
"Innan Twilight, hade jag bara varit en bit i en maskin och summan av delarna var värda mer än delarna", säger han fnittrar. "Men nu när jag marknadsföra en film, jag är medveten om hur min personlighet kommer över snarare än den karaktär i filmen, som folk brukade uppfatta mig innan jag blev känd."
 
Nyligen har han spelade mot Reese Witherspoon i anpassningen av " Water for Elephants ", där han spelar huvudpersonen, Jacob Jankowski, en veterinärmedicinsk student vid Cornell, som är kvar med ingenting när hans föräldrar omkommer i en bilolycka . Han faller ut och ansluter sig till ett andra klassens resande cirkus försöker överleva 1930 Depression .
 
Trots sin oerfarenhet i cirkus och inte göra mycket förberedelser, levererar Pattinson ett imponerande och övertygande prestation som överglänser de föreställningar om resten av skådespelarna och hålla teetering filmen flyter. Även om han har besökt cirkus bara en gång när han var 7, undvek han att besöka en eller titta på filmer om ämnet innan fotograferingen.
 
"Jag visste inte riktigt titta på några andra cirkus filmer eftersom jag antar att Jacob är tänkt att titta på det färska men jag tittade på en massa Gary Cooper filmer bara för förflyttning av â € ~ 30s eftersom han har en liknande ram till mig och jag gillar den rörelsen. "
 
Titta på en dokumentär om 1930 d epression och avkänning äktheten av uppsättningen hjälpte Pattinson att förlora sig själv till den eran och Jakobs karaktär. "Så snart du gick ut i öknen där uppsättningen var, känner du att du är på 1930-talet", säger han underverk.
 
Efter att ha tillbringat några månader på set med elefant Kai, känns Pattinson mer kopplad till henne än till sina mänskliga fans. "Jag förstod definitivt kvinnlig elefant. Hon verkar vara en mycket mer logisk. Hon gillar pepparmint och hon kommer att göra några trick med det, det är om detta. Som för fansen, jag vet inte riktigt hur de tänker alls, "den djurälskare säger skrattar.
 
Den idol för miljoner är inte bara ett vackert ansikte. När du inte arbetar, han spenderar sin tid hemma, läsa och skriva. I själva verket är han så ointresserad med kvaliteten på manus han läser och filmer han ser att han har bildat sitt eget produktionsbolag för att producera sitt eget arbete.
 
"Jag brukade skriva en massa saker när jag inte fick agerar jobb för slags dröm om att skriva delar själv. Ju mer jag läste manus och titta på filmer, ju mer jag frågar "Varför är det som får göras och bättre grejer är inte det?" Så jag tror att "Nå, vad är poängen med att bara producera något när du känner att du kan skriva något? '. Så fort jag har lite ledigt jag ska försöka göra det. "
 
Ja, inte den hårt arbetande skådespelaren inte ens ta pauser och fortfarande inte vet hur man kopplar av. "Jag tror generellt när jag är på semester jag bär mig ut mer än jag gör när jag arbetar. Jag är generellt friskare när jag arbetar, "den fnittrig stjärnan säger.
 
Hans Water for Elephants co-star, Reese Witherspoon, som blev chockad av mängden uppmärksamhet han får, hade sagt till mig tidigare att han jagades av skaror av kvinnor var de än gick. "Jag försökte ta ut honom, men han skulle inte ha något av det", säger hon. "Han är väldigt tyst, läser mycket och ser gamla filmer , arbetar hårt och aldrig klagar, "tillade hon i förundran.
 
Inte bara han inte klaga, säger den unge skådespelaren att hans liv är komplett. "Om du börjar tänka att jag behöver uppfylla vissa kriterier som du kommer att bli besviken. Så generellt skulle jag vara nöjd med att leva under ganska lång tid och andra än att jag inte vet, "han fnissa.
 
Tja damer, gotta du leta någon annanstans, för Pattinson är inte en spelare! Egentligen är jag förvånad över att kvinnor vill vara med en sådan underbar kille, eftersom hans skönhet är ganska feminin och mest troligt att de kommer att se opassande stående bredvid honom. Men om du insisterar så här är vad han säger om hans kyss-av-död kvinna: "Någon som är stark nog att behålla sin identitet, rolig och begåvad."
 
Intervjun är från Water for Elephants press junket.
Översättning: Google translate
 
Källan  

Kommentarer

LÄS INNAN DU SKRIVER:
* Det finns unga läsare så vårdade ord.
* Jag gör mina egna desiger.
* Jag har INGEN kontakt med Kristen eller Rob.
* Vill du göra affilate byte? Mejla/skriv en kommentar.
* Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
* Tipsa gärna om blog awards/ tävlingar.
* Nu kan du kommentera.


Ditt namn:
Komma ihåg??

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback

slide show