Ny AZ central intervju med Kristen

Låt oss inse det, om du är Kristen Stewart, du kommer alltid att bli känd som skådespelerskan från "Twilight" filmer.
Det är vad som händer när du är ansiktet av en franchise. Men Stewart har också gjort några intressanta mindre filmer, som "The Cake Eaters", "Adventureland" och "The Runaways" (spela en ung Joan Jett). "On the Road" regissören Walter Salles "version av den berömda Jack Kerouac bok, erbjuder Stewart en ny chans att steg bort från Bella Swan.
Hon spelar Marylou, ex-fru av karaktären baserad på Neal Cassady (spelad av Garrett Hedlund). Stewart pratade om det och hur det var att balansera livet mellan blockbusters.
 
Fråga: Du har gjort enorma filmer och små. Detta är någonstans däremellan. Har de känner annorlunda när du gör det?
Svar: Det definitivt inte känns som en indie drag som vi verkligen måste verkligen mixtra för att få folk att veta om det. Den typ av historien, tror jag, folk har väntat på det i decennier, så de människor som har någon investering i det som helst, vem som helst som vill se det, skulle förmodligen ha vetat om det.

F: Detta är en av de böcker som så länge ansågs inte filmable. Har det lägger tryck?
Svar: Åh absolut, min gud. Walter, jag menar, hur många människor tillbringar år gör en dokumentär på jakt efter en eventuell film? Han var inte ens säker på att han skulle göra filmen. Han var bara nöjd och drivs till forskning det och tänka kanske sätta på en film tillsammans. Äran att denna sak är genomsyrad av, är det svårt att röra. Den mängd arbete som det tar att göra dig känna sig validerade, att ens vara där, att ens överväga att hjälpa, är galen - absolut för mig utan motstycke.
 
Fråga: En film version har talat om i flera år.
Svar: Jag tror att titta på listan över aktörer som kom innan (som diskuterades för filmen) och gå, wow, så dessa år gick förbi. Och sedan nästa uppsättning aktörer, missade de ut. Och så kommer detta faktiskt att komma tillsammans med oss? Är detta verkligen kommer att hända?
 
Fråga: Skulle det inte bara stinker vara en av de som missat?
Svar: Åh gud, det skulle vara hemskt. Vi var inte helt såld att den här filmen skulle hända förrän vi var bokstavligen står på rad, inspelning. Även under repetitionen det är som, gosh, kommer detta verkligen att hända? Det skulle ha varit den mest smärtsamma, hemsk upplevelse. Men ganska väntat samtidigt. Jag tycker det är mer förvånande att vi faktiskt gick igenom det.
 
Fråga: Hur förbereder dig för en roll som denna?
Svar: Jag tror att det enda sättet att verkligen tillfredsställa alla som älskar "On the Road" med en film version är att verkligen har verkliga erfarenheter och hoppas att den forskning du har gjort och din kärlek till boken finner sin väg in i din kropp och i dina ben, snarare än genom linje avläsningar, genom spetsiga, planerat-out scener som du minns från boken. Men alla har en annan erfarenhet att läsa den boken. Jag tror att poängen är att titta på folk överraska sig själva snarare än paket och leverera en historia för dig.
 
Fråga: Har mottagning av filmen ärendet till dig? Eller någon film?
Svar: Så fort du verkligen orolig för hur något kommer att konsumeras och på vilken nivå. ... Som skådespelare ska du vanligtvis tänka framåt. Du bör leta framför dig istället för bakom dig. Om erfarenhet av att göra filmen var inte tillräckligt och du slags behöver denna validering i slutet av processen, då du njuter av saker av olika skäl än jag.
 
Fråga: Det här är andra gången som du sannolikt kommer att vara förknippade med tecken i kända böcker. Är det konstigt att vissa människor kommer att tänka på dig när du läser den?
Svar: Ja. Det är ganska otrolig. Häromdagen tog de i en massa exemplar av "On the Road" för oss att skriva. Att jag ens var undertecknandet mitt namn på den boken blåste verkligen mig. Det är galet.
Källan 
 
(Det kommer vara vanlig uppdatering igen, glöm inte att rösta på blog awarden, snart går det inte att rösta längre rösta: här)

Kommentarer

LÄS INNAN DU SKRIVER:
* Det finns unga läsare så vårdade ord.
* Jag gör mina egna desiger.
* Jag har INGEN kontakt med Kristen eller Rob.
* Vill du göra affilate byte? Mejla/skriv en kommentar.
* Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
* Tipsa gärna om blog awards/ tävlingar.
* Nu kan du kommentera.


Ditt namn:
Komma ihåg??

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback

slide show